Geplaatst op
Je hebt een IT-bedrijf en dat floreert. Je hebt er je hart en ziel in gestopt en je wilt dat blijven doen. Je bent dankbaar voor je eigen inzet op de eerste plaats, maar ook voor je werknemers en je klanten. Zonder hen was dit allemaal niet gelukt en was je nu nog op je zolderkamer bezig geweest met het opzetten van datzelfde bedrijf. Daarom mag je af en toe best eens iets voor ze doen. Je kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan een leuk relatiegeschenk. Kiezen voor bierglazen bedrukken met je eigen logo of een tekst, is dan een leuk idee. Je kunt bierglazen bedrukken op vele manieren benaderen en wij gaan je vertellen hoe je dit kunt inzetten als relatiegeschenk.
Bierglazen bedrukken; hoe?
Je zult je allereerst afvragen hoe bierglazen bedrukken in zijn werking gaat. Dat is begrijpelijk, maar eigenlijk hoef jij je daar geen zorgen over te maken. Er zijn genoeg bedrijven die dit voor je uit handen kunnen nemen en dit als de beste verzorgen. Je geeft simpelweg een ontwerp aan hen door of laat hen iets ontwerpen, doet een voorstel over verdere vereisten die je hebt wat betreft het bierglas en plaatst een bestelling. De hoeveelheid, de prijs, de precieze uitstraling en de levering; het zal allemaal van geval tot geval verschillen. Het is hoe dan ook belangrijk dat je kiest voor een betrouwbare partij voor je bierglazen bedrukken, maar dat zal vast en zeker goed komen.
Waarom bierglazen bedrukken?
Je zult je misschien afvragen waarom bierglazen bedrukken zo’n goed idee is. Dat snappen we wel, maar we gaan je een antwoord geven op deze prangende vraag. Dit komt omdat het een superorigineel relatiegeschenk is. Je hebt vast en zeker wel een kerstpakket mogen ontvangen van iemand en allerlei chocolaatjes op de deurmat gehad. Allemaal leuk en aardig, maar je wilt een échte indruk maken op iemand. Iets dat blijft en iets dat iemand meerdere keren kan gebruiken voor iets functioneels. Iets dat persoonlijk en pakkend is. Iets met een beetje humor en iets dat iemand aanspreekt. Bierglazen bedrukken speelt hier precies op in.